Realizacja objęła wybór nazwy, zaprojektowanie identyfikacji wizualnej oraz stworzenie i realizację strategii wprowadzenia na rynek marki Greinplast Ceramic, należącej do znanego producenta z branży chemii budowlanej. Oryginalności i wyjątkowego charakteru nadaje znakowi sygnet, wywołujący skojarzenia z ceramiką, twardością, perfekcją formy. Użyta kolorystyka stanowi odzwierciedlenie kolorów wyróżniających się w palecie barw farb sprzedawanych pod marką Greinplast Ceramic. 

Stworzone projekty opakowań, regałów sklepowych oraz innych materiałów POS, identyfikują jednoznacznie produkty marki Greinplast Ceramic i zwracają uwagę na unikalne cechy produktu jakimi są: powłoka nano ceramiczna, unikalna kolorystyka farb, odporność farby na szorowanie. 

Przygotowane projekty materiałów reklamowych, reklam wielkopowierzchniowych, wyklejeń witryn oraz samochodów firmowych, filmów reklamowych i animacji – eksponują opakowanie produktu oraz zwracają uwagę na atuty produktu.

.
.
.

chcesz zbudować SILNĄ markę?
Skontaktuj się z nami

One Voice

ul. K. Hoffmanowej 19/215

35-016 Rzeszów

biuro@onevoice.pl 

tel.: 17 770 73 27

+48 791 574 949

chcesz zbudować SILNĄ markę?
Skontaktuj się z nami

One Voice

ul. K. Hoffmanowej 19/215

35-016 Rzeszów

biuro@onevoice.pl 

biuro: 17 770 73 27

studio: +48 795 949 030

Pin It on Pinterest